Gyermek sporttábor - látványosan

Gyerekeknek szóló TikTok-tartalom hatékonyan, tanároknak célzott Facebook-kampánnyal fűszerezve.
A gyerekek megmutatták a tanárnéninek a videót – ő pedig már ismerte a helyet. Az áltagos tábor „muszáj ide mennünk” hellyé változott néhány hónap alatt.

Esettanulmány #2 – Mozgás, élmény, gyerekszemmel

Kihívás:
Folyamatosan fejlődő gyermekparadicsom vidéken, amiről senki sem tud, hogy létezik. Korábban nem volt szükség marketingre, azonban a foglalások olyannyira visszaestek, hogy eltelt egy teljes nyár szinte üresen. Azonnal cselekedni kellett. Néhány hónap vajon elég lesz egy teljes szezon feltöltésére?

Megoldás:
Ahelyett, hogy egyszerű plakátokat és táblázatokat készítettünk volna (amit korábban a tulajdonos gondolt, hogy jó lesz), beengedtük a kamerát a kulisszák mögé. Megmutattuk, milyen egy nap itt: lovaglás, íjászat, kötélpálya, vizes kalandok, esti rémtúrák és persze a gyerekek önfeledt nevetése. Eleinte ez nagy szervezést igényelt, így gyakran a tulajdonossal forgattunk.

Ami működött:
– Évszakhoz igazított kampányok: külön kommunikáció iskoláknak és családoknak
– Olyan videókat készítettünk, amiknél az elsődleges szempont az érzelmi bevonódás volt, másodlagos pedig az informálás
– A pedagógusok célzott hirdetésekkel jutottak el a jelentkezési oldalra, míg a gyerekek kedvet kaptak a kifejezetten nekik készített vizuálisan felépített videók láttán
– A közösségi felületeken nőtt az aktivitás és az üzenetek száma valódi érdeklődőkkel
– 2024 márciusában a nyári szezon összes időpontja betelt

Természetesen ezt a kampányt megismételtük a 2025-ös évre is apró változtatásokkal, ami ugyanolyan hatékonyan működik!

Kíváncsiak vagyunk rád!

Telefonszám

+3630 716 9350

E-mail cím

marketing@fokuszpokmedia.hu

© All Rights Reserved. @fokuszpokmedia