Egészséges termék - videókkal
Házi receptek, workshopos hangulat és organikus TikTok-robbanás.
3 hónap alatt 5000+ követő, napi eladás egykori heti szinten.
Egy bátortalan márkából szem előtt lévő kedvenc lett.
Esettanulmány #1 – Egészséges életmód, videóval fűszerezve
Kihívás:
Ügyfelünk egy fermentált termékeket kínáló kisvállalkozás. A cél az volt, hogy az edukáció és inspiráció segítségével növeljük a webshop forgalmát. Dolgozott együtt több, különböző ügynökséggel is, de eredménytelennek bizonyult.
Megoldás:
2025 elején kezdtük el közösen építeni a kommunikációt. Saját receptvideókat készítettünk, ahol nemcsak a termékeket mutatjuk be, hanem ötleteket is adunk az otthoni elkészítéshez. Mellette promóztuk a fermentáljunk együtt workshopokat, amik hetekkel korábban, minden egyes hétvégére beteltek. Itt már érzékeltük a változást, ugyanis vásároltak is a workshop után a résztvevők a saját termékeinkből.
Ami működött:
– Instagram-fókuszú kampányok
– Rendszeres microinfluenszer együttműködések
– megfelelő, személyreszabott stratégia kialakítása
– kreatív videók készítése előzetes script alapján
– rendszeres, aktív jelenlét
Látványos eredmények:
– TikTok: organikusan 20 000 – 80 000 közötti elérést hoznak a videók
– TikTok: az utóbbi 3 hónapban 5 000 új követőnk lett szintén organikusan
– Facebook: az általunk felvett videókon átlagban 250 000 – 850 000 megtekintés van
– Facebook: az utóbbi 3 hónapban 8 ezerről 22 ezerre nőtt a követőszám organikusan
– Az ügyfél kamerafóbiája már a múlté, sőt, szereti csinálni 🙂
– Egy nap alatt annyi vásárlás érkezik, mint korábban egy hét alatt
Izgalmas, ugye? írj nekünk!
Telefonszám
+3630 716 9350
E-mail cím
marketing@fokuszpokmedia.hu
© All Rights Reserved. @fokuszpokmedia
